1988
PSA Group peļņa sasniedz 8,8 miljardus franku.
1989
Arī Citroën CX pēctece Citroën XM tiek izvēlēta par gada automašīnu. Ar elegantumu, individualitāti, ērtību, lietišķumu un darba spējām tā iemieso pastāvīgu tiekšanos pēc mobiluma un dinamikas tās visrafinētākajā formā.
1991
Francijas tirgū ienāk Citroën ZX. Šī automašīna ir aprīkota ar daudziem tehniskiem jauninājumiem. Starptautiska žūrija izvēlCitroën par gadsimta autoražotāju.
1993
Notiek Ženēvas automašīnu izstāde. Atkal ir izveidoti divi jauni modeļi:
Citroën Xantia ir aprīkots ar hydractive-2 atsperojumu;
Xantia Activa modelim papildus hydractive-2 ir arī unikāls aktīvais atsperojums (SC CAR), kas padara sānu sasveri gandrīz nemanāmu.
Xantia reklāmas sauklis ir: "Paskaties, ko Citroën var izdarīt tavā labā!"
Darbību sāk divas jaunas filiāles - Polijā un Ungārijā.
1996
Aprīlī nišu starp AX un ZX modeļiem sāk aizpildīt Citroën Saxo. Saxo ir raksturīgs plašs drošības aprīkojums un laba trokšņu izolācija.
1997
Izvēloties gada automašīnu, Xsara lielā konkurencē iegūst 3. vietu. Xsara raksturo ekonomiskums un ilgs kalpošanas laiks.
1999
Berlingo ievada jubilejas gadu. Bīdāmās sānu durvis un smalks salona dalījums ir daudzfunkcionālās automašīnas koncepcijas redzamākās izpausmes. Berlingo ir raksturīgs īpašs dizains un īsta braukšanas ērtība.