sanalinija

Citroen

  • Tālr.: +371 63011223
  • Mob.: +371 23302533
linija
bilde

 
1920
Citroën par degvielas taupību iegūst Lemānas Grand Prix, un tā slava ātri aug.

1921
Citroën vārds sāk savu gājienu arī ārpus Francijas. Apmēram 3 000 automašīnu tiek eksportētas. Gada beigās tiek noīrēta rūpnīca Parīzes priekšpilsētā Levaluā.

1923
Ražošanas apjomi sasniedz 3 500 automašīnu mēnesī. Kopā Citroën nodarbina jau 11 000 darbinieku.
Anglijā, Londonā, sāk darbu Citroën filiāle.

1924
Citroën tagad ražo arī automašīnas ar ķēžu motoriem, kas iztur 20 000 kilometru garu ekspedīciju. Ceļš ved cauri Āfrikas neatklātajiem reģioniem, un tas ir smags eksāmens gan cilvēkiem, gan automašīnai.

Sākotnēji automašīnas virsbūve bija būvēta no koka, pie kura piestiprināta metāla daļa, tagad Andrē Sitroens iepazīstina ar metāla konstrukciju. Citi autoražotāji sāk sekot Citroën idejām un izmantot tās.

Darbību sāk Citroën filiāles Briselē, Amsterdamā, Koloņā, Milānā, Ženēvā un Kopenhāgenā. Ražošanas apjomi sasniedz 300 automašīnas dienā.

1933
Pasaules ekonomiskā krīze, kas ietekmē arī Francijas autoražotājus. Lai samazinātu izdevumus, Citroën palielina produkcijas izlaidi. Grūtības turpinās līdz 1946. gadam.